Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Οι γέροι ανάμεσα μας

Σσσσς! μην κάνεις φασαρία.
Πάλι ο γέρος μπήκε στην κουζίνα.Και οτι είχαμε ψωνίσει τα τρώει μαζί με την γριά.Άκου το ροχαλητό,  κοιμάται και αυτή στην πολυθρόνα.Μην πλησιάζεις! Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν κοιμάται σου αρέσει να την κοιτάζεις.
Πάλι κάνεις γκριμάτσες; καλά όταν κοιμηθεί και ο γέρος θα ρθω να παίξουμε μαζί.Μόλις αποκοιμηθεί και αυτός στην καρέκλα, θα αρχίσουμε να χορεύουμε.Δεν υπάρχει περίπτωση να μας ακούσουν .Ποτέ δεν  έχουν ξυπνήσει.Κάνε όσα ακροβατικά θέλεις.Ο ήχος των τακουνιών σου τους νανουρίζει.Μην περπατάς ξυπόλητη.Κάθε φορά που περπατάς  στις μύτες, δείχνει αναστατωμένος ο γέρος και  τρέχει σαν αφημένο σκυλί  στο παράθυρο.Παπούτσια  με τακούνια να φοράς, να τους μπερδεύεις.Ακούς;
Θα μπορούσαμε να ζούμε άνετα μαζί τους.Δεν έχουμε δουλεία.Τους έχουμε ανάγκη να μας γεμίζουν το ψυγείο και ας μας παίρνουν το κρεβάτι.Α ν και σε έχω δει κανα δυο φορές να ξηαπλώνεις μαζί του,Να στριμώχνεις το σώμα σου μεταξύ του δικού του και της γριάς.Τόσο κουρασμένη είσαι λοιπόν;Να προσέχεις.Ο γέρος κάτι υποψιάζεται.Μπορεί να μην έχουν πάρει χαμπάρι την παρουσία μας,αλλά ο γέρος...όταν  ήταν στην τουαλέτα με την γριά της έπιανε τον κώλο και σε μια στιγμή σε κοίταξε απο το καθρέφτη.Θυμάσαι; όχι δεν ήταν η ιδέα μου.Και ότα η γρια μιλούσε ακατάπαυστα σε κοίταζε  απο το παράθυρο που χοροπήδαγες στον κήπο.Δεν χρειαζόταν να έρθεις μέσα να του χαιδέψεις το πρόσωπο.Είναι δυνατόν να θέλεις αυτό το ραμόλι; πόσο ανώμαλη...
Μην γελάς.Λες ανοησίες,Δεν υπάρχει περίπτωση να μου αρέσει και εμένα η γριά.Δεν είμαι γεροντόφιλος.Μην ελπίζεις.Όσες φορές και να   φορέσεις αυτό το γαλάζιο φόρεμα και να  με κοιτάξεις λοξά μέσα απο τον καθρέφτη, δεν πρόκειται να μου αρέσει αυτή. η γριά.Μόνο φρόντισε  να μείνει  όσο γίνεται  περισσότερο ζωντανή για να συνεχίσω να  σου τραγουδάω και εγώ. Ο παλιόγερος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου